torsdag 20 september 2012

Dags för avgörandet.

KM del 3 till helgen

Tackelknytning.

På söndag är det så dags då för den sista deltävlingen för att kora årets klubbmästare.
Bengt leder inför avgörandet och dom enda som kan snuva honom på titeln är jag eller
Källman den äldre. Adam som också hade möjlighet att vinna har inte bett om permition
i tid hemifrån.


Knot, en art som kan avgöra.

Egentligen borde jag väl inte fiska pga min rygg, men det är ju "bara" en dag det gäller så jag får väl bita ihop. Den ska ju ändå renoveras snart och jag åker med bara för att detta kanske blir sista fisket i år för mig, och får väl fiska så gott det går. För jag förväntar ju mig att Dan Och Bengt ska kunna hålla undan för mig, en halvgammal gubbe halvägs upp på slaktarbänken.


Öring från sundet,mista jag fått.

Nu hoppas vi att fiskegudarna är med oss och att det inte blir allt för jäkligt väder, fisket bedrivs som vanligt i sundet från Vandias däck med eminente skepparen Tomas
( En snäll kille som köpte färskt barkis till oss när vi var nere med båten i somras ).

 
Kan vi få det så här tro ?

Håll utkik här på bloggen så försöker vi rapportera så gott det går.

//Up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar